Khamis, 29 Mei 2014

MULTI MACA FOREVER LIVING

MEMPERKENALKAN PRODUK PALING LARIS DI 155 NEGARA MANTAP HABIS!!!

Berita baik
Dijamin 100%HERBA kuat lelaki,kuat wanita merawat lemah tenaga batin, Kelelakian yang tak dapat dinafikan untuk Lelaki-lelaki yang sederhana keupayaan seksualnya!!!
Biarlah para wanita mencemburui Anda..
Kerana takut kehilangan Anda terhadap wanita lain!! 
Biarlah mereka mengatakan Anda adalah satu-satunya lelaki Hebat buatnya untuk seumur Hidupnya....

Berbanggalah...!!!





 Herba ini adalah yang paling popular untuk peranannya sebagai afrodisiak untuk menyembuhkan mati pucuk (erectile dysfunction) dan meningkatkan jumlah sperma. Tetapi MULTI- Maca adalah lebih daripada itu: ia boleh meningkatkan stamina untuk kerja-kerja dan sukan, meningkatkan pembentukan otot, dan melawan masalah berasaskan hormon seperti lelaki-corak kebotakan, jerawat, dan rambut muka (pada wanita).

Maca telah sangat dihormati untuk lebih 2,000 tahun di Peru. Menurut legenda, pahlawan-pahlawan Incan makan Maca untuk kekuatan dan ketahanan sebelum pergi ke pertempuran.The Conquistadors Bahasa Sepanyol memanggilnya "herba seks daripada Inca." Hari ini ia dikenali sebagai "Ginseng Peru". Kajian moden menunjukan bahawa Maca boleh mempromosikan nafsu potensi seksual dan tenaga terhebat..

FUNGSI MULTI-MACA FOREVER LIVING    


Dengan Peningkatan usia dan tekanan Kehidupan harian, sistem endokrin anda berhenti menghasilkan hormon yang cukup untuk membuat anda berfungsi pada  tahap yang terbaik, ini bermakna tahap tenaga yang berkurangan  dan kekuatan fizikal berkurangkan dan  penurunan stamina. Anda mungkin mendapati sukar untuk aktiviti kerja dan bermain Pengambilan.Multi- Maca akan mengisyaratkan kelenjar hipotalamus dan pituitari untuk "reset" badan anda, supaya kelenjar endokrin anda (testis, ovari, pankreas, tiroid) mula mengeluarkan hormon pada, tahap aktif muda yang optimum .

PERIHATINKAH ANDA DENGAN KENYATAAN HARI INI.

  • Terdapat 4 jenis mati pucuk dan di senaraikan di bawah ini bagi menambah pengetahuan anda. 
    Sila AMBIL PERHATIAN sekiranya ANDA mengalami :

    1. Zakar langsung tidak mampu menegang. Ia adalah jenis mati pucuk yang biasanya berlaku pada kadar 1 dalam 100 lelaki.Ia mati pucuk yang paling di takuti lelaki.

    2. Zakar lembik dan tidak berupaya senggama. Mani keluar sebelum senggama. Ia adalah jenis mati pucuk yang mendukacitakan. Ia biasa di ubati dan mungkin boleh berpunca dari amalan pemakanan serta kesan psikologi dan penyakit tua.

    3. Zakar tegang tetapi tidak boleh memancutkan mani. Ia juga termasuk mati pucuk, bukan tanda lelaki itu kuat tenaga batin. Lelaki terpaksa berhenti senggama kerana keletihan dan kejerihan.

    4. Zakar yang tidak tegang seperti biasa. Ia juga adalah jenis mati pucuk. Ada yang mengelarnya sebagai lemah syahwat atau lemah tenaga batin. Jenis ini akan di hadapi oleh semua lelaki.
DAPATKAN MULTI-MACA HERBA SEKARANG


  • MULTI-MACA UNTUK PENYUBURAN HORMON PASANGAN ANDA


Bagi pasangan cuba untuk mempunyai bayi, kemungkinan konsep boleh diperbaiki apabila kedua-dua pasangan menggunakan Multi- Maca . Bukan sahaja maca  boleh meningkatkan jumlah sperma dan potensi,ia juga boleh menyekat penyakit sistem pembiakan wanita seperti sista ovari dan jangkitan saluran kencing,dan memanjangkan hayat fasa kesuburan (Dapatkan nasihat doktor jika anda menerima rawatan kesuburan.)

ADAKAH MULTI-MACA BOLEH DIAMBIL OLEH WANITA?.



YA. Kelebihan MULTI-MACA untuk wanita adalah:

- Menegangkan kulit-kulit & otot-otot luaran & dalaman wanita.
- Membaik pulihkan urat saraf & perjalanan darah.
- Membantu meningkatkan ketahanan & kepuasan seks.
- Membantu untuk awet muda & menegangkan payu dara wanita.

Maca digunakan untuk membetulkan ketidakseimbangan hormon di kalangan wanita yang bertanggungjawab untuk gejala PMS / PMT dan menopaus seperti kekejangan perut, jerawat, gula darah rendah (keinginan), hot flashes, dan kemurungan (dari estrogen rendah). Kerana maca merangsang badan anda untuk menghasilkan kuantiti yang betul hormon, anda boleh kurang bergantung kepada pil hormon atau suntikan yang boleh memberi kesan negatif jangka panjang.
Kerana wanita moden sering mengimbangi kerja, anak-anak, dan kerja rumah selama bertahun-tahun, keletihan adalah masalah biasa yang serius detracts dari produktiviti dan keseronokan hidup.Multi- Maca boleh membantu dengan meningkatkan stamina dan keupayaan untuk menghadapi tekanan harian para wanita .
Maca telah digunakan sebagai makanan harian untuk beratus-ratus tahun dan dianggap mempunyai ijazah yang tinggi,

 KESAN SAMPINGAN Menggunakan Forever Living Multi Maca:

 Akhirnya terdapat kesan sampingan yang dilaporkan oleh majoriti pengguna kami. Ia adalah sesuatu yang benar-benar membimbangkan, tentang dan amaran ini ditujukan hanya kepada mereka yang berkahwin secara sah sahaja .


Jika anda seorang pasangan suami isteri dan anda menggunakan Multi Maca atas sebab-sebab yang hanya diketahui oleh anda,anda dinasihatkan mengukuhkan katil anda supaya anda boleh mengelakan apa yang berlaku kepada pasangan diatas..anda tau apa yang saya maksudkan bersedialah PENIGKATAN PRESTASI ITU PASTI..

KANDUNGAN MULTI-MACA FOREVERLIVING

CATUABA 
adalah pokok ajaib yg berasal dari Lembah Amazon Brazil dan merupakan tumbuhan afrodisiak Brazil yg paling terkenal. Seawal beberapa abad yg lalu, Puak India Tupi Brazil telah menemui keberkesanan dan keajaiban Ekstrak tumbuhan Catuaba yg boleh menggalakkan pembesaran sekali ganda organ Seks Lelaki. Mereka telah membuat penemuan bahawa seorang Lelaki yg mengambil Catuaba untuk jangkamasa panjang boleh bertahan selama lebih daripada 2jam tanpa Ejakulasi dan masih mempunyai kesuburan yg lebih tinggi dan kekuatan Seks seperti mana berusia 25tahun walaupun diusia 60tahun. Mereka telah berhasil membesarkan Zakar dengan luarbiasa dan keupayaan Seks yg sangat Hebat !!!
Puak India Tupi telah menggunakan Catuaba bagi generasi yg tidak terkira banyaknya dan telah mencipta banyak lagu-lagu yg memuji keajaibannya. Lelaki Tupi mempunyai kepanjangan Zakar purata melebihi 20cm( 8inci ) dan digelar Puak Orang Gajah Amazon.
Makmal Negara Brazil, Akademi Penyelidikan Perubatan Persekutuan Amerika Syarikat dan Makmal Sains Reproduktif Universiti Harvard Amerika Syarikat telah bersama-sama menjalankan penyelidikan saintifik keatas orang Lelaki India Tupi dan Catuaba. Mereka mendapati bahawa Zakar yg besar dimiliki orang asli tempatan mempunyai hubungan rapat dengan tumbuhan Catuaba. 

10 KEBAIKAN MENGGUNAKAN CATUABA :

1. Membantu Kaum Lelaki memiliki diameter Saiz Zakar yg Besar dan Panjang serta keupayaan Seks yg Kuat.
2. Boleh besarkan zakar lelaki.
3. Memberi Lelaki Kuat, Sihat Tenaga Batin Lelaki dan Bertenaga.
4. Rawat Mati Pucuk (ED), Ejakulasi Pramatang (PE) dan Disfungsi Seksual Lelaki. Ubat zakar kuat terbaik di dunia.
5. Menyeimbangkan Hormon tubuh dan menggalakkan rembesan Hormon Lelaki (testosteron).
6. Menggalakkan Peredaran Darah, mencegah penyakit Kardiovaskular.
7. Merawat Hyperplasia Prostatic Benigna (BPH) dan kerap buang air kecil pada waktu malam.
8. Meningkatkan Sistem Imunisasi Badan.
9. Memperbaiki masalah keletihan dan kebimbangan.
10. Menguatkan Daya Ingatan walau berusia lanjut.
11. Tiada Kesan Sampingan untuk pengambilan yang lama
** Lelaki masih mempunyai Kesuburan walaupun telah berusia 60an.
** Kekal Bertenaga walaupun pada usia 70an.
** Lelaki yg berusia 80an masih boleh menikmati Hubungan Seksual bersama isteri-isteri mereka.
TRIBULUS

  • KEBAIKAN TRIBULUS
  • Herba Tribulus Terrestris atau dipanggil "puncture vine" ialah tumbuhan yang telah lama dipraktikan olah masyarakat diseluruh dunia untuk merawat pelbagai penyakit.Tribulus secara popularnya berfungsi untuk memperbaiki seksual manusia.Di Eropah,herba Tribulus telah digunakan dalam perubatan.Dalam sejarah Greek,ianya digunakan secara meluas untuk mengubati keadaan seperti
  • Sakit kepala.Gangguan saraf.Sembelit.dan Fungsi Seksual.Di China dan India pula, Tribulus digunakan untuk penawar hati,Buah pinggang,Urinari dan Kardiovaskular
  • Nilai khasiat Tribulus yang tinggi telah membawa banyak kebaikan dalam bidang perubatan tradisional dan moden antara kegunaan dan kebaikan Tribulus antara lainya adalah
  • Sebagai diuretik yang tidak miang dan urinari antiseptik digunakan untuk sakit batu karang dan kencing tidak lawas.
  • Digunakan dalam pelbagai formula herba untuk mengubati sakit kepala,masalah mata seperti gatal-gatal,konjunktivitis (radang pada membran mata).lemah penglihatan dan kegelisahan,ianya digunakan untuk mengubati darah tinggi dan sakit tulang rusuk.
  • Kesan hormon pengimbang dalam Tribulus untuk wanita ialah herba ini sesuai untuk sindrom menopaus
  • Mengandungi sterols seperti betasitosterol atau stigma.Bahan ini melindungi prostat daripada membengkak dan dalam kombinasi dengan Xsteroidal saponins,melindungi prostat daripada kanser
  • .Digunakan dalam kes mati pucuk dan spermaturia kerana ianya membantu untuk meningkatkan luteinising hormon(LH) memperbaiki pensistensisan hormon testikular seks lelaki.Jadi ianya merupakan pembangkit syahwat secara semulajadi.
  • Kegunaan tradisional Tribulus telah ditemui berkesan untu penyakit Gout.


Maca atau nama saintifiknya lepdium Peruvianum Chacon merupakan sejenis sayuran berakar yang tumbuh secara semulajadi di banjaran pergunungan Andes iaitu 3000 
hingga 4000 meter dari aras laut.

 Keistimewaan Maca Kepada lelaki /wanita
  • Meningkatkan nafsu syahwat (libido)
  • Meningkatkan tenaga dan stamina
  • Peningkatan potensi lelaki
  • Membantu melawan simtom Andropans
  • Mengatasi kemurungan
  • Terapi “Penggantian Hormon” (HTP)
  • Paras Dhea meningkat dengan nyata sekali pada kaum lelaki secara keseluruhannya apabila dirawat melaluinya untuk membantu dalam merawat  tekanan
  • Menyeimbangkan Hormon
  • Melancarkan peredaran darah
  • Meningkatkan bilangan sperma (Oligospermia), bilangan spermatozoids dan pergerakannya untuk menggalak dan meningkatkan tahap activity pembentukan protein sperma tozoids (Spermatogenesis)
  • Meningkatkan paras Testosteron
  • Meningkatkan kesuburan
  • Mengawal berat badan, merendahkan kolesterol, lemak dan mengelakkan masalah jantung
  • Memperbaiki kualiti tidur
  • Meningkatkan kepekaan atau fokus
  • Anti penuaan


Herba Muira Puama

Muira Puama memiliki Nama botanikal (Ptychopetalum Olacoides) adalah tumbuhan semak asli dengan bunga putih yang banyak ditemukan di daratan Brasil dan daerah hutan Amazon. Hal ini dikenal sebagai "kayu potensi" untuk khasiat  meningkatkan fungsi seksual. Herbal Muira Puama ini digunakan sebagai afrodisiak tradisional di Brasil, yang mana Muira Puama dikenal sebagai stimulan afrodisiak kuat, saraf, dan  membantu mengatasi kelemahan seksual, impotensi dan gangguan menstruasi. Herba Muira Puama telah berhasil digunakan dalam studi Perancis untuk mengobati disfungsi ereksi dan meningkatkan libido. Hal ini juga baik untuk sistem pencernaan dan reproduksi.

Kenggunaan Herbal Muira Puama sebagai obat Tradisional 

  • Untuk sistem reproduksi, saraf, dan gastrointestinal
  • Untuk sifat afrodisiak dan hasrat seksual
  • Untuk fungsi eraksi
  • Untuk masalah menstruasi - kram dan PMS
  • untuk sirkulasi darah
  • Untuk kelelahan

Pygeum Africanum

Pygeum (Pygeum africanum) — Pygeum adalah herba kedua paling popular untuk mengubat prostat membesar. Herba ini diambil daripada kulit sejenis pokok kayu besar dan sentiasa menghijau yang dijumpai di Afrika. Pati pygeum mengandungi phytosterols yang dapat menyekat sintesis prostaglandins, dengan itu menurunkan paras prostaglandins luar biasa tingginya itu yang lazim dijumpai dalam penyakit BPH.
Pygeum mengandungi ester asid ferulik yang menurunkan paras kolesterol prostat, dengan itu mengehadkan sintesis testosterone. Pati ini mempunyai kesan anti radang, oleh itu ia mengurangkan radang dalam tisu prostatin.
Pygeum diluluskan di Jerman, Perancis dan Itali sebagai ubat untuk BPH. Kajian terkawal yang diterbitkan sepanjang 25 tahun lalu menunjukkan pygeum selamat dan berkesan untuk orang penghidap BPH sederhana atau kurang tenat.

Kesan klinikal pati pygeum ialah mengurangkan desakan kencing, termasuk pada waktu malam, mengurangkan peninggalan sisa air kencing, mengecilkan saiz prostat dan menghalang pembiakan sel prostat.

ENZYME Q-10

Nutrient ini terdapat dalam setiap sel hidup dan ia adalah keperluan untuk membekalkan tenaga bagi memastikan tubuh berfungsi dengan baik. Ia berfungsi sebagai pengeluar tenaga yang berada dalam mitochondrion. CoQ10 menghasil ATP (Adenosine Triphosphate) iaitu molekul yang menghasilkan tenaga. Badan kita boleh menghasilkan COQ10 sendiri tetapi akan semakin berkurangan dengan peningkatan umur. Faktor diet pemakanan dan tekanan mempengaruhi badan untuk menghasilkan dalam amount yang mencukupi.    

Co-Enyzme Q10 mempunyai kandungan yang lebih kurang sama dengan Vitamin E iaitu membantu meningkatkan tenaga, mempertingkatkan fungsi jantung dan sistem imunisasi badan.

ARGININE asid

Manfaat L-Arginin
Berikut adalah fungsi dan manfaat L-arginin:
1. L-arginin menjadi bagian penting pada proses pembelahan sel. Asam amino ini juga berperan dalam proses pembuangan amonia dari tubuh.
2. L-arginin menjadi komponen penting dalam sintesis oksida nitrat (molekul penting untuk fungsi sinyal tubuh), ornitin, urea (diperlukan untuk menghilangkan racun seperti amonia), dan agmatin.
3. Asam amino ini memainkan peran penting dalam pelepasan hormon pertumbuhan manusia dari kelenjar pituitari. Itu sebab, anak-anak membutuhkan L-arginin dalam jumlah memadai.
4. L-arginin membantu menyembuhkan gangguan seksual dan masalah reproduksi. Asam amino ini bisa membantu masalah ketidaksuburan pada pria dengan meningkatkan jumlah dan motilitas sperma.
5. L-arginin diketahui membantu sirkulasi darah pada berbagai organ terutama organ seksual sehingga meningkatkan kemampuan reproduksi.
6. Senyawa ini mengurangi waktu yang dibutuhkan untuk menyembuhkan cedera tulang dan kerusakan jaringan karena peran pentingnya dalam pembelahan sel.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan